Onze serviceverlening is gebaseerd op 4 contractvormen.
1. De basis serviceovereenkomst: deze service overeenkomst houdt in dat alle, van fabriekswege voorgeschreven afstellingen worden gecontroleerd en kleine aanpassingen direct worden uitgevoerd, daarnaast worden alle componenten, die daarvoor in aanmerking komen, gesmeerd en wordt de installatie schoongehouden.
2. De uitgebreide serviceovereenkomst: hetzelfde als de basis serviceovereenkomst met als extra dat de normaal optredende storingen tijdens kantoor uren kosteloos worden verholpen en dat een aantal, normaal aan slijtage onderhevige, onderdelen kosteloos worden vervangen. Tevens is de assistentie van de monteur tijdens de periodieke keuring inbegrepen.
3. De prestatie overeenkomst: deze overeenkomst is afhankelijk van de wensen van de opdrachtgever en wordt apart besproken, om een zo goed mogelijke aansluiting te maken met het wensen pakket.
4. De stilstand contract: als een installatie tijdelijk of voor langere tijd buiten gebruik gaat, kan er direct naar deze stilstand vorm worden overgeschakeld zonder verdere consequentie.
Meerjaren begroting
MES Liften maakt ook meer-jaren begroting per installatie. Hierbij worden de noodzakelijke kosten tot over een periode van 10 jaar inzichtelijk. Wij bieden u de mogelijkheid om uw lift, door ons op afstand te laten controleren zodat de foutmeldingen, direct door ons wordt gedetecteerd. Mocht er onverhoopt, een probleem optreden dan staat onze servicedienst 24/7 klaar om dit te verhelpen. Zo houden wij de beschikbaarheid van uw installatie optimaal.
Neem voor meer informatie of een gesprek vrijblijvend contact op.