Veelgestelde vragen
Hieronder tref je de meest gestelde vragen aan onze accountmanagers. Heeft u andere vragen, neem dan contact met ons op!
Jazeker! MES Liften heeft verschillende onderhoudscontracten. Voor onderhoud van entree deur en gevel installatie adviseren wij een one-stop-shop overeenkomst.
Jazeker! Een storing komt nooit uit en is altijd erg vervelend. MES Liften beschikt over een eigen 24/7 storingsdienst waardoor we snel en adequaat reageren.
Een storing is altijd vervelend, helemaal wanneer er mensen bij betrokken zijn. Wij begrijpen dat als geen ander. Onze storingsdienst is bij deze storingsmeldingen binnen het uur op het adres van de storingsmelding.
Een storing komt nooit uit en is altijd vervelend. MES Liften heeft een eigen storingsdienst waardoor we snel en adequaat reageren. Wij streven ernaar om binnen een paar uur op het adres van de storing aanwezig te zijn. Ook in het weekeinde!
Jazeker! De assistentie keuring kosten zitten in het contract.
MES Liften kan het periodieke keuring beheer overnemen. Wij werken hiervoor samen met een onafhankelijke keurende instantie.