Storing? Bel 06-53338563 (24/7)

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hieronder tref je de meest gestelde vragen aan onze accountmanagers. Heeft u andere vragen, neem dan contact met ons op!

Algemeen

Kunnen jullie ook onze entree deur en gevel installatie onderhouden?

Jazeker! MES Liften heeft verschillende onderhoudscontracten. Voor onderhoud van entree deur en gevel installatie adviseren wij een one-stop-shop overeenkomst.

Storingen

Hebben jullie een eigen storingsdienst?

Jazeker! Een storing komt nooit uit en is altijd erg vervelend. MES Liften beschikt over een eigen 24/7 storingsdienst waardoor we snel en adequaat reageren. 

Als er mensen vastzitten. Hoe snel zijn jullie ter plekke?

Een storing is altijd vervelend, helemaal wanneer er mensen bij betrokken zijn. Wij begrijpen dat als geen ander. Onze storingsdienst is bij deze storingsmeldingen binnen het uur op het adres van de storingsmelding.

Wat is de gemiddelde responstijd bij een reguliere storing?

Een storing komt nooit uit en is altijd vervelend. MES Liften heeft een eigen storingsdienst waardoor we snel en adequaat reageren. Wij streven ernaar om binnen een paar uur op het adres van de storing aanwezig te zijn. Ook in het weekeinde!

Keuringen

Zit de assistentie van de keuring in het contract?

Jazeker! De assistentie keuring kosten zitten in het contract. 

Kunnen jullie ook het periodieke keuring beheer overnemen?

MES Liften kan het periodieke keuring beheer overnemen. Wij werken hiervoor samen met een onafhankelijke keurende instantie. 

Copyright 2019 MES Liften BV - Leveringsvoorwaarden NLB & Privacyverklaring